mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

lundi 19 septembre 2011

Pour ceux qui n'ont pas pu venir nous voir ce weekend

Pour voir l'album avec les photos de l'exposition, un clic 

merci aux adhérentes et aux amies qui ont envoyé leurs créations pour cette exposition et à tous ceux qui sont venus voir et admirer les quilts et les sculptures exposées!
 des amis de Palaiseau
"La Herse", la nouvelle décoration à l'entrée de la maison
 "café & chocolat"
 
mon amie, Elena CHIPARA 
(de Constantza, Roumanie), 
venue en visite à Cormainville, 
pour la quatrième fois !!!
Merci à monsieur Le Maire de Cormainville, Jean Luc  Legrand d'être venu nous rendre visite:

 Fil, a été cajolé et admiré par tous les visiteurs!!!
 
à bientôt pour un article plus étoffé et plus de photos de l'exposition, en attendant je dois renvoyer les quilts et préparer mon voyage en Roumanie!

6 commentaires:

  1. Minunate creatii si in acest an! Atelierul a prezentat de-a lungul timpului lucrari pretioase, pe care nu ma mai satur sa le admir. Felicitari si toata admiratia mea pentru talentul si efortul depus pentru ca aceasta expozitie sa fie intotdeauna reusita!
    M-am bucurat sa o vad pe Elena, de domnul Jean-Marie, pe Fil si atatia vizitatori. Mi-as fi dorit sa ajung si eu sa o vizitez, insa poate in anul urmator.
    Pana atunci, inca o data felicitari de la o fosta Peticica care a ramas o admiratoare! Cu drag, Sanda

    RépondreSupprimer
  2. Mii de multumiri,Smaranda pentru bucuria de a fi printre expozantii acestei minunate expozitii !Aduci intotdeauna bucurie in sufletul meu si multumire in urma lucrului realizat sub indrumarea ta!Mereu alaturi de tine,cu felicitari si admiratie,
    te imbratisez cu drag,
    Betty

    RépondreSupprimer
  3. Multumesc, Smaranda, pentru invitatia de a participa la expozitie! Felicitari participantilor si organizatorilor! ;) Salutari de la tarmul Marii Neagre unde este o vreme de vara!

    RépondreSupprimer
  4. Interesanta si totodata foarte frumoasa expozitia realizata de tine Smaranda prin lucrari originale si deosebite.De asemeni ma bucur sa revad creatiile reunite ale Peticelelor.
    Inca odata sincere felicitari.
    Ortansa

    RépondreSupprimer
  5. Ce frumos!Poate odata voi vedea si eu curtea ta minunata si pe catel!
    Iti doresc sa poti face si de acum incolo astfel de epozitii si sa promovezi aceasta minunata arta .
    Multumesc ca mi-ai dat si mie ocazia de a fi alaturi de dragile mele Peticele
    Succes in tot ce vei mai face de acum inainte si multa sanatate!

    RépondreSupprimer
  6. Multumesc de comentarii! Nu am timp sa pun mai multe poze, ma voi ocupa de blog la întoarcerea mea din Resita.
    Smaranda

    RépondreSupprimer