mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

lundi 20 octobre 2008

Tisus teints en "marbling"


D'habitude on voit plutôt du papier "marbling" !!!
J'ai utilisé exactement la même technique sur des tissus de différentes textures!
J'ai suivi le mode d'emploi décrit sur la boite avec ces peintures superbes.
Malheureusement mes photos ne sont pas très bonnes, les couleurs sont plus vives en réalité. Quelques échantillons ont la taille A4 et la majorité le format carte postale.

De obicei se face marbling pe hârtie. Eu am folosit exact aceeasi tehnica dar pe materiale de diverse texturi. Am respectat exact explicatiile date pe cutia cu aceste vopsele superbe. Din pacate pozele mele nu sânt reusite, culorile sânt mai vii în realitate. Câteva materiale au marimea A4 si majoritatea format de carte postala.










+ de Photos ici



Quelques vidéos avec cette technique // câteva video cu tehnica aceasta:

6 commentaires:

  1. Sunt superbe, Smaranda! Trebuie incercat neaparat. Imi plac mult cele vopsite pe materialele cu flori.

    RépondreSupprimer
  2. Marbling se face cu un fel de vopsea gel, nu? Imi place tehnica asta. Am trecut sambata pe la magazinul nostru Pictor, s-a diversificat gama de vopsele (inclusiv pentru textile), s-ar putea sa aiba si asa ceva...dar timp? de unde sa cumpar ?%-)
    Bravo pentru indrazneala si pentru realizare.

    RépondreSupprimer
  3. Sunt spectaculoase aceste materiale. Imi plac mult.

    RépondreSupprimer
  4. Ce frumusete! Nu stiu care material imi place mai mult. Cred ca toate! Elena

    RépondreSupprimer
  5. C'est génial la teinture marbling. Alors là, je demande à voir une démo. :-)

    RépondreSupprimer
  6. moi aussi je veux bien une démo en vrai !

    bises

    RépondreSupprimer