mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

lundi 20 octobre 2008

Teinture au Procion sur coton blanc


J'ai sorti de leur boîte ma collection de tissus
que j'avais teint au Procion, il y a environ trois ans!
Am scos din cutia lor, colectia mea de materiale
pe care le-am vopsit cu Procion acum vreo 3 ani!

Je les ai tous repassé et photographié.


Le-am calacat si fotografiat pe toate.

Il ne me reste plus qu'a me mettre au travail...

Acum trebuie sa ma apuc de traba si sa fac ceva din ele...



Vous pouvez les voir tous ici
Puteti sa le vedeti pe toate aici

2 commentaires:

  1. Si unde spuneai ca ca era cutia asta cu materiale? Stiu ca am cateva esantioane de la tine dar as fi vrut sa le admir pe toate. Sunt superbe! Elena

    RépondreSupprimer
  2. Cum ai putut sa "uiti" timp de trei ani asemenea minunatii ? Ba cred ca inteleg : nu te-ai putut hotari cu care sa incepi ca toate sant grozave!
    Viorica

    RépondreSupprimer