mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

vendredi 11 avril 2008

Pincoushion, pelote à épingles

Voilà ma nouvelle pelote à épingles, faite dans un reste de torchon en lin!

Iata noua mea perinta de ace, facuta dintr-un rest de prosop din in!

Un yo-yo vide à la base et un grand yo-yo rempli d'ouatine pour le coussin!

Un yo-yo gol ca baza si un yo-yo umplut cu vatelina , ca perninta de ace!

3 commentaires:

  1. Ahaaa!!! Gata, stiu ce voi face cu florile yo-yo care mi-au ramas. Voi avea si eu o minunata pernita pentru ace, ca si tine! Elena

    RépondreSupprimer
  2. J'adore, elle est géniale ta pelote d'épingles. Merci de nous la montrer.

    RépondreSupprimer
  3. Ce lucruri minunate fac elevele tale, Smaranda! Mi-au placut in special mozaicul si vasul cu flori aplicate, cred ca va iesi superb. Mi-ar placea sa il vad si terminat...poate ca la cursul urmator;)

    RépondreSupprimer