mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

mardi 19 août 2008

JT, FR3 ORLEANS

Cormainville
Un reportaj transmis la jurnalul televizat local, filmat la Cormainville, se vede masina mea si jean marie, încarcând apa potabila în portbagaj...aici apa e poluata si nu avem voie s-o bem sau s-o folosim la gatit...faceti clic pe data de marti 19 august si reportajul e chiar la începultul jurnalului!

Un reportage filmé ce matin à la Mairie de Cormainville, cliquer sur MARDI 19 août,


on voit au debut ma voiture et Jean Marie entrain de charger les bouteilles d'eau!


Eh, oui, l'eau potable est polluée et en attendant nous recevrons des bouteilles d'eau!

2 commentaires:

  1. Ma bucur ca v-ati intors cu bine din calatorie! Poza cu Cormainville pe care o ai pusa pe blog este deja in albumul meu cu fotografiile pe care le-am facut cand am fost la tine!!! Elena

    RépondreSupprimer
  2. He...he...daaa, am vazut! Si masina si pe jean. Nu stiam ca apa este atat de poluata... Elena

    RépondreSupprimer