mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

dimanche 8 juillet 2007

Expo Cormainville: quilts Roumains

Elena Chipara de Constantza, a aporté dans ses bagages les quilts roumains de Daniela Gugurel, Sanda Tudor, Adina Popescu, Teodora Podina. J'ai reçu des quilts, des cartes textiles, des "utopies" et autres créations du groupe textile roumain "PETICELOUL" de Dora Deme, Liana Bandula, Corina Jansen, Sanda Tudor, Geta Grama.

Mihaela Boroutechoux et Gretty Franchi,

qui habitent en France sont venues exposer leurs créations.

Vous les verrez dans le prochain reportage!

Mihaela Broutechoux si Gretty franchi, care locuiesc în Franta, au venit sa-si expuna creatiile. Le veti vedea în urmatorul reportaj!

Les quilts roumains étaient exposés dans la cuisine du presbytère.

Quilturile românesti au fost expuse în bucataria casei.

"Banat" Smaranda Bourgery
"Tradition Roumaine", Adina Popescu
Româncutza, Daniela Gugurel
Joris, en plein travail, il garde nos quilts!
Joris la lucru, pazeste quilturile noastre!
Sur la chaise ma collection de poupées roumaines faites par l'artiste Ana Ponta et le quilt roumain d'Elena Chipara.

Pe scaun, colectia mea de papusi româesti facute de artista românca Ana Ponta si quiltul românesc al lui Elena Chipara.

Ici , d'autres photos.

Aici, alte poze.

2 commentaires:

  1. C'était génial, je le jure ... encore une journée magnifique comme ça Smaranda, et je vais habiter en beauce mdr

    RépondreSupprimer
  2. DragaSmaranda, multumesc ca m-ai amintit si pe mine, desi eu n-am trimis nimic pentru aceasta prezentare. Expozitia a fost extraordinar de reusita, un mare succes si sa stii ca sunt mandra de voi, de efortul tuturor si te felicit pentru marele tau talent de a crea lucrari originale si pline de fantezie, stiinta ta de a aduna atatea persoane creative in jurul tau, pentru ospitalitatea si bucuria pe care ai impartit-o cu toti oaspetii de la Cormainville(si vizitatorii blogului).

    RépondreSupprimer