mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:

mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016:
mon dernier livre publié par les éditions de Saxe en novembre 2016

vendredi 14 septembre 2012

La presse en parle: Exposition de Charm Quilts à Cormainville

Nous vous attendons nombreux, 
samedi & dimanche de 14h à 18h
 Venez admirer les Charm Quilts 

les 
  les créations des adhérentes de  l'Association Beauce-Arts Textiles 
les quilts "dorés" de 60X80cm de mes amies roumaines :
 et les sculptures de Jeannine Guedou

à la semaine prochaine pour plus de photos!

3 commentaires:

  1. Fotografiile expozitiei sunt minunate! Imi imaginez cum realitatea intrece cu mult fotografiile!
    Multumesc Smaranda pentru efortul tau si pentru prietenia ta de care ma bucur! Zile cu soare bland iti doresc!

    RépondreSupprimer
  2. Ce mult mi-ar fi placut sa fiu acolo si sa vad expozitia in realitate! Multumesc pentru invitatia de a participa, pentru materialele si explicatiile pentru charm quilt, pentru poze, pentru tot. Te pup!

    RépondreSupprimer